DETALII GENERALE
Va rugam sa cititi cu foarte mare atentie acesti ,,Termeni şi Conditii”, denumiti in continuare si “Acordul” sau “Termeni de Utilizare”, inainte de a utiliza sau a beneficia de serviciile oferite de Asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei”. Prezentul acord stabileste termenii legali si conditiile de utilizare a site-ului www.asociatiazanesizmei.ro, a plasarii unei donatii si a coloborarii dintre asociatie si beneficiari.
Site-ul www.asociatiazanesizmei.ro este administrat de catre Asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei, avand sediul social in comuna Provita de Jos, jud. Prahova, email: doneaza@asociatiazanesizmei.ro
www.asociatiazanesizmei.ro este o platforma de donatii, utilizata de catre asociatia umanitara Asociatia Povesti cu zane si zmei” prin care deruleaza campanii de strangere de fonduri din donatii cu ajutorul carora sunt ajutate cazuri sociale si umanitare.
ACCEPTAREA TERMENILOR
Serviciul este oferit sub rezerva acceptarii tuturor termenilor si conditiilor prevazute in acest Acord. In situatia in care nu sunteti de acord cu termenii prezenti, daca sunteti in momentul in care doriti sa plasati o donatie, va rugam sa nu o plasati, iar daca doriti sa fiti unul din beneficiarii nostri, nu veti putea fi.
Orice accesare a www.asociatiazanesizmei.ro va fi considerata, de acum incolo, acceptarea acestor Termeni si Conditii.
Asociatia isi rezervă dreptul, la propria discretie, sa modifice sau sa inlocuiasca acesti ,,Termeni si Conditii” prin postarea termenilor actualizati pe site. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati periodic Termenii si Conditiile de Utilizare pentru eventualele modificari, iar utilizarea in continuare reprezintă acceptarea acestor modificari.
Asociatia isi rezerva dreptul unilateral si discretionar de a modifica, suspenda sau intrerupe Serviciul in orice moment.
INTELESUL TERMENILOR
In sensul celor de mai jos, vom folosi urmatorii termeni avand urmatoarele intelesuri:
Beneficiar = orice persoana care primeste orice fel de ajutor din partea asociatiei;
Potential beneficiar = orice persoane care a depus o cerere de ajutor, si urmeaza sa fie verificata de catre asociatie in vederea oferirii de ajutor financiar sau material;
Parinte / Parinti = reprezentantul legal al beneficiarului, daca acesta este minor;
Reprezentant legal = este persoana care reprezinta in mod legal beneficiarul, oricare ar fi el;
Caz social = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;
Caz caritabil = orice persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi sunt cu caracter social, personal, sau economic;
Activitate / actiune sociala = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;
Activitate caritabila = este o activitate de ajutorare cu caracter social, menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;
Caz umanitar = este o persoana care are nevoie de ajutor, a carei nevoi tin de sanatate;
Activitate umanitara = este o activitate de ajutor, care raspunde unei nevoi a unui grup, nevoi cu caracter de sanatate;
Fond de rulment = este un fond creat in cadrul asociatiei din donatii, fond utilizat pentru plata in avans a unor tratamente, operatii, medicamente, etc. De asemenea, fondul de rulment poate fi folosit pentru oricare alt proiect, sau activitate, de orice natura in care este implicata asociatia.
Donatie generala = este donatia realizata pe desktop, pe butonul ,,Doneaza acum”, neavand nici o destinatie catre un caz anume.
Donatie cu destinatie = este donatia realizata pe butonul ,,Doneaza” din pagina de caz, avand in campul „Campanie” numele campaniei de strangere de fonduri.
Asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei” / Asociatia = reprezinta denumirea oficiala si / sau generica a asociatiei noastre care desfasoara actiuni cu caracter umanitar, social, educativ si de sanatate, proprietara acestei platforme de strangere de fonduri si campanii umanitare;
Donator = orice persoana care a facut o donatie pe aceasta platforma de donatii si strangere de fonduri [online cu monede cripto(BTC, BNB sau ETH), cu cardul sau prin Paypal], cat si prin transfer bancar.
Site / www.asociatiazanesizmei.ro = platforma de donatii
I. SELECTAREA CAZURILOR UMANITARE / SOCIALE
Donatorii, beneficiarii si cazurile sociale / umanitare care trimit cereri de ajutor, au luat la cunostinta si sunt de acord cu procedura de mai jos in privinta analizei cazurilor sociale / umanitare si selectarea potentialilor beneficiari care vor primi donatii din partea asociatiei:
1. Se primesc cazurile la telefon, pe email sau prin recomandare directa;
2. In prima faza se poarta o discutie telefonica cu potentialul beneficiar, pentru a afla cat mai multe detalii despre problemele cu care se confrunta si pentru a ni se comunica nevoile lui concrete;
3. Asociatia isi rezerva dreptul sa ceara informatii suplimentare despre un caz, daca acesta se incadreaza in cadrul activitatii noastre si a criteriilor noastre de selectie;
4. Asociatia prin reprezentntii sai, viziteaza fiecare caz selectat la domiciliu in vederea efectuarii unei anchete si pentru a verifica daca informatiile primite initial corespund cu cele de la fata locului;
5. Investigatia / ancheta , poate fi mai simpla, sau complexa, incluzand daca este nevoie si institutii ale statului;
6. Dupa ancheta la fata locului se vor analiza toate informatiile si se va lua o decizie, daca acel caz va fi sau nu postat si promovat pe site-ul nostru. Selectarea unui caz in vederea ajutorarii si / sau a inceperii unei campanii de strangere de fonduri se face de catre conducerea asociatiei pe baza criteriilor interne de selectie;
7. In cazul copiilor bolnavi de cancer, leucemie sau alte boli grave care deja se afla internati in spitale din strainatate unde un reprezentant al asociatiei nu poate ajunge, atunci asociatia: va lua legatura telefonic / video chat, va cere documente medicale justificative recente, care sa ateste boala si sa justifice suma ceruta pentru ajutor umanitar. La fel se va proceda si cu cazurile care sunt internate in spitale din Romania unde din motive de distanta sau alte motive justificate nu putem ajunge.
8. Inainte de a promova / mediatiza un caz, se va incheia un ,,contract de sponsorizare” intre asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei” si cazul pe care il vom promova;
9. Prin incheierea unui contract de sponsorizare si conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia sunt de acord cu toti ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, cat si ca imaginea lor, numele lor, problema lor, etc, sa fie mediatizata pe toate canalele media pe care asociatia le acceseaza, in mod special reteaua de socializare Facebook;
10. Strangerea de fonduri se face pe prezenta platforma de donatii / platforma de campanii umanitare si de strangere de fonduri www.asociatiazanesizmei.ro, pe orice alt site care apartine asociatiei sau partenerilor contractuali.
Intreaga activitate de strangere de fonduri este transparenta si la vedere.
Nu strangem fonduri pe strada.
Orice probleme legate de donatii, transparenta, probleme tehnice legate de modalitatile de donatie, nedumeriri, intrebari, dubii, nemultumiri, etc, va rugam sa le transmiteti in cel mai scurt timp pe email: doneaza@asociatiazanesizmei.ro
Veti primi raspuns si clarificari in cel mai scurt timp;
La finalul campaniei de strangere de fonduri, daca a fost stransa toata suma necesara sau bunurile necesare:
11. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, costul operatiilor, tratamentelor, medicamentelor, etc, sa se plateasca direct de catre asociatie noastra umanitara in contul spitalelor, farmaciilor, in schimb vom avea facturile fiscale drept dovada si transparenta;
12. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia, este de acord ca orice aparat medical necesar sa fie cumparat direct de catre asociatie pe baza unei facturi fiscale, si donat beneficiarului printr-un contract de donatie si proces verbal de predare primire. In felul acesta aparatul medical / bunul cumparat, va fi donat si va intra in posesia beneficiarului campaniei;
13. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca, in cazul in care beneficiarul urmeaza un tratament de lunga durata care necesita plati lunare, asociatia noastra umanitara sa nu ofere / sa nu plateasca beneficiarului la finalul campaniei toata suma stransa, ci aceasta sa se plateasca lunar (sau de cate ori este nevoie si exact suma de care are nevoie), pana la finalizarea tratamentului si a sumei de care dispune in urma campaniei de strangere de fonduri. Suma care se va plati se va stabili de comun acord cu beneficiarul sau reprezentantii legali ai acestuia, si va fi stipulata in contractul de sponsorizare;
14. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia, este de acord ca, in cazul in care asociatia sustine financiar beneficiarul pentru a suporta cheltuielile pe care acesta le are in spital aferente bolii si pe o durata mai indelungata (transport, medicamente, hrana, etc), aceasta sustinere nu poate fi mai mare de 1 an de zile, iar termenul va fi stipulat in contractul de sponsorizare.
Asociatia va stabili de comun acord cu beneficiarul ce suma se va plati lunar, timp de un an de zile. Suma poate fi modificata pe parcursul colaborarii de comun acord intre asociatie si beneficiar, in functie de nevoile beneficiarului.
15. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal acestuia, este de acord ca orice suma in plus fata de nevoile beneficiarului, stransa in urma campaniei de strangere de fonduri organizate pentru beneficiar, sa fie redirectionata catre alti beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii.
Sumele in plus reprezinta:
a. Sumele stranse peste suma stabilita conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre beneficiar si / sau reprezentantii legali ai acestuia si asociatie, suma care va fi facuta publica pe www.asociatiazanesizmei.ro, aferenta cazului;
b. Sumele stabilite pentru plata campaniilor de promovare pe Facebook conform cu contractul de sponsorizare si ramase necheltuite;
16. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, beneficiarul nu poate pretinde sumele care sunt stranse in plus fata de nevoile sale stabilite initial conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatia si beneficiar sau reprezentantul legal al acestuia. De asemenea, sunt de acord ca directionarea fondurilor stranse in plus pentru beneficiar sa fie redirectionate catre alte cazuri umanitare, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care este implicata asociatia, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii, la hotararea asociatiei;
17. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, asociatia sa nu ofere fonduri beneficiarului pentru care s-a strans o anumita suma de bani in urma unei campanii de strangere de fonduri, fara ca beneficiarul sa poata justifica modul in care aceste fonduri sunt cheltuite in interesul si scopul pentru care acestea s-au strans. In momentul plasarii unei donatii, prin acceptarea ,,Termeni si conditii’‘, donatorul transmite asociatiei incredere, raspundere si responsabilitatea folosirii donatiei in scopul stabilit;
18. In cazul in care se primesc din partea donatorilor direct bunuri prin asociatie, oferirea acestora catre beneficiari se va face pe baza unui proces verbal de predare primire;
19. In cazul in care beneficiarii primesc direct de la donatori bunuri, asociatia noastra nu este obligata si nu va face un proces verbal de predare primire;
20. In cazul in care un donator ofera bani direct unui beneficiar, asociatia noastra nu poate emite chitanta de donatie pentru suma oferita, nu este raspunzatoare de folosirea banilor de catre beneficiar si nu ofera un raport donatorului, raport personal sau public pe site-ul asociatiei. In acest caz, toata raspunderea privind modul de folosire a banilor donati ii revine direct donatorului si beneficiarului;
21. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, sunt de acord ca, daca in urma campaniei de strangere de bunuri nu s-au strans toate bunurile necesare, atunci:
a. Daca problema beneficiarului pentru care s-a facut campania de strangere de bunuri poate fi rezolvata chiar si intr-o masura mai mica si cu bunurile partial donate, atunci aceste bunuri vor fi donate beneficiarului pe baza unui contract de donatie si a unui proces verbal de predare – primire;
b. Daca bunurile partial donate in urma campaniei de strangere de bunuri nu va rezolva in nici cea mai mica masura problema beneficiarului pentru care s-au strans bunurile, atunci acestea vor fi redirectionate catre alte cazuri aflate in atentia asociatiei;
c. Beneficiarul nu va putea avea pretentii asupra acestor bunuri, pentru ca prin donatia de bunuri facuta de catre donatori, acestia prin acceptarea acestor ,,Termeni si conditii” la plasarea donatiei au acceptat aceste conditii, si au plasat increderea, raspunderea si responsabilitatea gestionarii bunurilor donate in seama asociatiei.
22. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul acestuia sunt acord ca, daca in urma unei campanii de strangere de fonduri pentru un beneficiar, nu s-a strans toata suma necesara decat o parte din ea, mai mica sau mai mare, atunci:
a. Daca problemele acelui beneficiar pentru care s-au strans fondurile pot fi rezolvate si partial cu o suma mai mica, atunci beneficiarul va primi fondurile stranse partial in urma campaniei de strangere de fonduri;
b. Daca suma stransa in urma campaniei de strangere de fonduri este prea mica si problema beneficiarului nu poate fi rezolvata, atunci acea suma stransa va fi redirectionata catre un alt beneficiar care are sanse mai mari de reusita, sau caruia ii mai lipseste o suma mica pana la cea totala de care are nevoie, sau va fi directionate catre alte proiecte si activitati de orice natura in care este implicata asociatia.
c. Daca suma stransa in urma campaniei de strangere de fonduri este prea mica pentru rezolvarea problemei beneficiarului, acesta nu poate avea pretentii asupra acestei sume. In momentul plasarii donatiilor, donatorii au acceptat ,,Termeni si conditii” , si au fost de acord ca donatia sa fie redirectionata catre alti beneficiari, proiecte sau activitati ale asociatiei, plasand in felul acesta increderea, raspunderea si responsabilitatea asociatiei pentru gestionarea corespunzatoare a donatiilor.
23. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantii acestuia sunt de acord ca, daca in timpul campaniei de strangere de fonduri, sau dupa incheierea campaniei in perioada in care sponsorul / asociatia inca are de oferit fonduri beneficiarului, daca in acest timp in cel mai nefericit caz benefiarul decedeaza, atunci:
a. Daca pana la momentul decesului, beneficiarul a beneficiat de tratament, interventii chirurgicale, medicamente, etc, pe care asociatia urma sa le plateasca pe baza de factura, acestea vor fi platite de catre asociatie;
b. Donatiile stranse ramase dupa plata sumelor conform cu pct. 22.a de mai sus, vor fi redirectionate catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei noastre, proiecte, sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia;
c. Sumele donate in contul asociatiei dupa decesul beneficiarului, vor fi redirectionate catre alte fondul de rulment, cazuri umanitare, proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia;
d. Parintii, copii, rudele apropiate, etc, nu pot avea pretentii asupra donatiilor stranse in timpul campaniei de strangere de fonduri pana la decesul beneficiarului. Donatorii, in momentul plasarii donatiei, au acceptat ,,Termeni si Conditii” prin care isi dau accordul ca in cazul in care beneficiarul moare in timpul campaniei de strangere de fonduri, donatia lui sa fie redirectionata catre alti beneficiari aflati in atentia asociatiei, catre proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia. In felul acesta, donatorii plaseaza increderea, raspunderea si responsabilitatea gestionarii donatiilor in seama asociatiei;
e. Donatorul prin plasarea unei donatii pe platforma de donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, orice donatie efectuata dupa data finalizarii campaniei de strangere de fonduri, sa fie distribuita catre un alt caz, proiect sau actiune in care este implicata asociatia;
f. Sponsorul / asociatia, poate hotara in functie de specificul fiecarui caz sa ofere suport financiar si dupa decesul beneficiarului, dar numai pentru cheltuielile si datoriile ramase neachitate pentru beneficiar, si NUMAI justificate pe baza de factura;
g. Donatorul prin plasarea unei donatii si beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, sunt de acord ca, in cazul decesului beneficiarului, asociatia nu va acoperi din donatii costurile de inmormantare, nici de repatriere in tara daca este cazul, sau alte cheltuieli / costuri care nu sunt justificate pe baza de factura. Donatiile ramase nefolosite vor fi redirectionate catre fondul de rulment, alte cazuri umanitare, proiecte si activitati caritabile, sau de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia.
24. Donatorul, beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord ca, orice folosire a donatiilor / bunurilor sa se faca de catre si sub supravegherea asociatiei, pe baza unor documente justificative. La finalul fiecarei actiuni, asociatia noastra va vizita cazul la domiciliu /spital, ( acolo unde se poate si este cazul), va evalua modul in care ajutorul nostru a adus schimbari in viata beneficiarului, va face un raport scris si va realiza materiale video, foto, interviuri cu beneficiarul, care in final vor fi postate pe site-ul asociatiei ca dovada a activitatii si a faptului ca acel caz / proiect / beneficiar a fost ajutat.
LA FINALUL CAMPANIEI DE STRANGERE DE FONDURI, DACA SUMA NECESATA NU A FOST STRANSA IN TOTALITATE
25. Fiecare campaniei de strangere de fonduri are pe site stabilit un termen limita, cu denumirea ,,Timp ramas”. Acest termen limita poate fi oricand marit in functie de specificul fiecarui caz. Asociatia poate modifica termenul limita ori de cate ori doreste sau este necesar. Scopul nostru este sa oferim timp / sa reusim sa strangem fondurile necesare cat mai repede pentru fiecare caz in parte.
26. Daca dupa prelungirea de mai multe ori a termenului limita, asociatia constata ca nu reuseste sa stranga suma necesara pentru un caz, atunci:
a. Asociatia va instinta beneficiarul despre incheierea campaniei de strangere de fonduri;
b. Beneficiarul va primi toata suma stransa pe site, dupa ce asociatia a retinut: costul comisioanelor bancare, a procesatorilor de plati online, de administrare si cheltuielile pe Facebook.
II. CATEGORIILE (VULNERABILE) PRINCIPALE DE PERSOANE PE CARE LE AJUTAM
27. Asociatia noastra se implica in actiuni de ajutor umanitar, social, educativ si de sanatate, pentru urmatoarele categorii de persoane vulnerabile:
– Copii si adulti bolnavi de cancer, leucemie sau alte boli grave;
– Persoane cu dizabilitati;
– Copiii strazii;
– Batranii strazii;
– Familii sarace cu multi copii;
– Batrani singuri, neputinciosi si saraci;
– Copiii orfani;
– Mame vaduve;
– Mame singure cu copii, fara posibilitati de intretinere;
– Bunici care isi cresc singuri nepotii, fara posibilitati materiale;
– Familii sarace cu nevoi speciale de ajutor;
– Adaposturi pentru batranii strazii;
– Camine de batrani;
– Orfelinate;
– Copii si tineri cu note bune la scoala sau abilitati speciale care au nevoie de sustinere pentru dezvoltare sau participare la competitii, olimpiade, etc;
– Persoane / familii sarace, care locuiesc in zone defavorizate si care pot dovedi ca au capacitatea de a dezvolta o activitate sau un mic business care in final sa ii ajute sa obtina un venit pentru a iesi din saracie;
III. PE CINE NU AJUTAM…
28. Asociatia noastra umanitara NU ajuta si nu desfasoara campanii de strangere de fonduri si donatii pentru urmatoarele categorii de persoane:
– nu ajutam persoane sau familii care au posibilitate sa munceasca dar nu doresc sa munceasca;
– nu ajutam persoane sau familii carora li s-au oferit posibilitatea de a munci dar au refuzat sa munceasca in mod nejustificat;
– nu ajutam persoane care si-au lasat locul de munca din motive nejustificate si acum cer ajutor;
– nu ajutam persoane care au venituri suficient de mari incat sa le acopere strictul necesar;
– nu ajutam tineri care au capacitatea si puterea de a munci dar nu doresc sa faca lucrul acesta sau nu se straduiesc sa isi caute un loc de munca;
– nu ajutam persoane dependente de alcool sau droguri;
– nu acordam ajutor tinerilor care au abandonat scoala din motive nejustificate si care acum cer ajutor;
– nu ajutam persoane care se dovedesc ca nu au stiut si nu stiu sa isi administreze bine si responsabil resursele financiare;
IV. NU OFERIM AJUTOR PENTRU…
29. Asociatia noastra NU ajuta si NU desfasoara campanii de strangere de fonduri sau donatii pentru urmatoarele probleme sau nevoi:
– Plata pentru procesul de divort;
– Nu platim deplasari in strainatate pentru gasirea unui loc de munca;
– Nu platim costuri de notariat pentru diferite cauze;
– Nu platim ,,atentii” pentru doctori in spitale;
– Nu platim amenzi;
– Nu platim datorii la camatari;
– Nu imprumutam bani indiferent de motive;
– Plata avocatilor pentru rezolvarea unor probleme de orice natura;
V. MODALITATI DE DONATIE
30. Punem la dispozitie toate modalitatile de donatie, de la cele clasice pana la cele mai moderne, rapide, usoare, securizate si transparente. Mai jos sunt prezentate pe scurt aceste modalitati de donatie.
Doneaza cu cardul
a. Donatia prin card este foarte simpla si foarte rapida. Alegi modalitatea de donatie prin card si vei fi redirectionat catre o pagina securizata. Donatia prin card este facilitata si securizata de Euplatesc.ro. Donatia o poti face de oriunde ai fi avand un computer sau telefon cu conexiune la internet si cardul personal.
Daca donatia iti este respinsa, sunt doua motive:
a.1 ai are o restrictie pentru a face plati, trebuie doar sa suni la banca sa iti ridice restrictia;
a.2 nu ai activat codul 3D Secure, in acest caz trebuie sa suni la banca pentru a-ti activa codul 3D Secure;
a.3 folosesti un card care nu este acceptati de procesatorul nostru de plati online.
b. Odata donatia facuta cu cardul vei primi 2 emailuri de confirmare a donatiei.
c. Donatia cu cardul se face pentru un caz anume /concret / specific, doar daca donatorul acceseaza butonul ,,Doneaz Online Cu Cardul”, selectand campania pentru care doriti sa efectuati donatia;
d. Donatiile facute cu cardul de pe butonul ,,Doneaza acum”, fara mentionarea unei campanii anume, se vor redirectiona la alti beneficiari, proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia, la alegerea noastra in functie de nevoi, conform cu ,,Termenii si Conditii” ale acestui site.
Aceste donatii se vor procesa si directiona dupa cum urmeaza:
d.1 daca donatorul nu ne contacteaza ulterior plasarii donatiei pentru a ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata la hotararea asociatiei, conform cu ,,Termeni si Conditii” a acestui site;
d.2 daca donatorul ne contacteaza ulterior plasarii donatiei si ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata conform cu dorinta donatorului.
e. Donatiile efectuate cu cardul in lei, dolari, lire sau alte monezi, se vor afisa pe site in Euro, la cursul valutar stabilit de asociatie in conformitate cu cursul valutar de pe piata valutara;
31. Doneaza prin PayPal
Pentru a face o donatie prin PayPal trebuie sa ai un cont de PayPal. Donatia se poate face de oriunde daca ai un computer sau telefon conectat la internet.
Fondurile ajung la noi imediat, instantaneu.
Donatiile plasate prin PayPal se procesa dupa cum urmeaza:
a. Odata donatia facuta prin PayPal vei primi un email de confirmare si multumire pentru donatie.
b. Donatia prin PayPal se face pentru un caz anume /concret / specific, doar daca donatorul acceseaza butonul ,,Doneaza Acum”, selecteaza optiunea ,,Donez prin PayPal”, si selectati campania pentru care faceti donatia;
c. Donatiile facute prin PayPal de pe butonul ,,Doneaza Acum” si sub optiunea ,,Donez prin PayPal”, a site-ului www.asociatiazanesizmei.ro, sunt considerate donatii generale, care nu au specificate o destinatie, acestea se vor redirectiona la alti beneficiari, sau orice fel de activitati in care este implicata asociatia, la alegerea noastra in functie de nevoi, conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site.
Aceste donatii se vor procesa si directiona dupa cum urmeaza:
c.1 daca donatorul nu ne contacteaza ulterior plasarii donatiei pentru a ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata la hotarea asociatiei, catre un caz umanitar, proiect, sau orice fel de activitate in care este implicata asociatia, conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site;
c.2 daca donatorul ne contacteaza ulterior plasarii donatiei si ne comunica o destinatie concreta a donatiei, aceasta va fi redirectionata conform cu dorinta donatorului.
d. Donatiile efectuate prin PayPal in lei, dolari, lire sau alte monezi, se vor afisa pe site in Euro, la cursul valutar stabilit de asociatie in conformitate cu cursul valutar de pe piata valutara.
e. Donatia optionala facuta prin PayPal pentru sustinerea platformei, nu se va afisa si nu se va aduna pe pagina cazului in ,,lista de donatori”, odata cu suma donata pentru un beneficiar anume,
32. Doneaza prin Transfer Bancar
Donatiile prin transfer bancar se pot face in doua moduri:
a. Transfer bancar online (OP)
Pentru acest lucru trebuie sa beneficiezi de serviciul de Online Banking al bancii tale si sa dispui de un token. Te vei conecta online in contul tau bancar si vei face un transfer bancar online obisnuit, introducand unul din conturile asociatiei noastre in care doresti sa faci donatia, in functie de valuta pe care o alegi.
Donatia va ajunge la noi a doua zi daca este facuta dintr-un cont din Romania, sau va ajunge in 2-3 zile daca este facuta dintr-un cont dintr-o alta tara.
Donatiile care nu au specificate o destinatie, se vor redirectiona catre un caz, proiect, sau orice activitate in care este implicata asociatia.
b. Transfer bancar la ghiseul de la banca
b.1. Un operator va procesa extrasele de cont de la fiecare fiecare banca unde avem dechise conturi bancare pentru a primi donatii;
b.2. Donatiile efectuate din Romania de la banci diferite fata de bancile cu care asociatia noastra lucreaza, vor intra in contul nostru in maxim 2 zi lucratoare de la momentul efectuarii donatiei de catre donator;
b.3 Prin efectuarea unei donatii prin transfer bancar fara a se specifica o destinatie a donatiei, se considera ca donatorul a inteles si este de acord cu acest mod de procesare si lucru, dupa cum urmeaza:
b.3.1 Odata cu plasarea unei donatii fara destinatie in unul din conturile noastre bancare, donatorul este de acord, conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, ca asociatia sa decida sa directioneze donatia catre unul din cazurile umanitare aflate in curs pe site-ului nostru, sau catre una din activitatile, actiunile, proiectele sau cheltuielile pe care le are asociatia noastra umanitara, cu exceptia ca donatorul sa nu ne contacteze ulterior pentru a redirectiona donatia catre un caz concret;
33. Donatii prin Revolut
Optiunea de donatie prin Revolut este disponibila incepand cu data de 15 August 2021.
Donatiile prin Revolut se pot face folosind contul bancar al asociatiei.
– Donatiile primite prin Revolut, vor ajunge in contul de Revolt amintit mai sus, de unde se vor transfera regulat in unul din conturile asociatiei;
34. Suntem constienti ca unii donatori prefera sa doneze direct beneficiarului, alti donatori au incredere in ONG-uri, ca acestea vor gestiona in mod corect, responsabil si transparent donatiile primite.
In acest sens, incurajam donatorii sa doneze pentru beneficiarii nostri folosind modalitatile si procedurile de donatie securizate si transparente pe care asociatia noastra le ofera si le pune la dispozitie.
De ce sa donati prin modalitatile de donatie oferite de noi:
– fondurile donate sunt contabilizate;
– garantam buna lor gestionare si folosire;
– garantam transparenta 100% in folosirea si gestionarea lor. Toate detaliile necesare le gasiti in acesti ,,Termeni si Conditii”;
– surplusurile de donatii pentru un beneficiar sunt redirectionate catre alti beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia noastra este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii, limitand riscul donatiilor multiple;
– Donatiile realizate de catre firme prin contracte de sponsorizare vor fi facute publice imediat dupa ce suma donata a intrat in contul asociatiei noastre;
– Firmele isi pot deduce sumele donate din impozitul pe profit, oferindu-le posibilitatea ca donatia sa se faca prin contract de sponsorizare;
– La finalul campaniei de strangere de donatii pentru un beneficiar, oferim rapoarte financiare, scrise si video. Realizam interviuri si prezentari video in care cei care au fost ajutati vor marturisi si vor prezenta modul in care au fost ajutati de catre noi, astfel incat, cei care au donat sa poata vedea modul in care donatia lor a fost folosita. De asemenea, modul in care a fost ajutat un beneficiar poate fi verificat la fata locului.
VI. DONATII GENERALE
35. O ,,donatie generala” este o donatie careia donatorul nu i-a dat nici o destinatie catre un caz, proiect, actiune, etc, de pe site-ul www.asociatiazanesizmei.ro
36. O donatie este ,,generala,, daca:
a. Donatia a fost realizata online cu cardul sau prin PayPal, de pe butonul ,,Doneaza acum”, fara mentionarea unei campanii anume;
b. Donatia a fost realizata prin transfer bancar in unul din conturile asociatiei, insa donatorul nu a specificat nici o destinatie a donatiei, catre nici un caz, proiect, actiune, etc;
c. Daca la actualizarea donatiei facute prin transfer bancar, suma necesara cazului a fost stransa, donatia cu destinatie devine ,,donatie generala”, urmand a fi redirectionata catre fondul de rulment, catre alte cazuri, proiecte, actiuni, sau pentru acoperirea altor cheltuieli ale asociatiei (dezvoltare, administrative, etc). Daca intre timp donatorul ne contacteaza, donatia generala va fi directionata in functie de dorinta donatorului;
37. Donatiile generale, vor fi directionate de catre conducerea asociatiei, catre un caz social / umanitar, fondul de rulment, proiect caritabil / social / umanitar, catre orice actiune sau activitate de orice natura ar fi, in care este implicata asociatia, sau pentru acoperirea oricaror cheltuieli ale asociatiei (dezvoltare platforma, administrative, etc).
38 Asociatia va pastra in baza de date, datele cu caracter personal ale donatorului, conform cu prevederile legale in vigoare, timp de 3 ani de zile;
VII. APARTENENTA ASOCIATIEI
39. Asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei”:
– nu este afiliata nici unui partid politic;
– nu este afiliata si nu apartine nici unui cult religios.
– nu face discriminari de: rasa, etnie, nationalitate, religie, orientare sexuala, etc.
VIII. COMISIOANELE BANCARE
40. Fiecare procesator de plati online sau entitate bancara cu care lucram percepe comisioane pentru procesarea donatiilor / transferurilor bancare.
In acest sens, donatorul, beneficiarul si / sau reprezentantul legal al acestuia sunt de acord cu urmatoarele:
a. Asociatia stabileste media comisioanelor bancare rezultand un procent, pe care il va stipula in contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar. Procentul este de 5% si este unul estimat. Acest procent cuprinde: comisioanele bancare, cele ale donatiilor online cu cardul, cat si ale donatiilor prin PayPal. De asemenea, in acest procent sunt incluse si comisioanele bancare platite de catre asociatie pentru toate transferurile bancare direct catre beneficiar sau catre spital (cu exceptia celor din strainatate), cat si comisionul transferului de fonduri din PayPal in contul bancar, comisionul bancar de transfer cat si schimbul valutar aferent acestui transfer). Tot in acest procent sunt incluse si pierderile cu schimbul valutar pentru donatiile care sunt efectuate pentru beneficiar;
b. Plecand de la suma de care beneficiarul are nevoie, asociatia va adauga acestei sume in procente, suma de care va fi nevoie pentru a acoperi comisioanele bancare;
c. Comisioanele bancare aferente fiecarei donatii (acolo unde este cazul) pe care banca sau procesatorii de plati le vor retine din conturile asociatiei, vor fi suportate direct de catre beneficiar din sumele donate, sau din fondurile in plus care se vor strange peste suma necesara campaniei;
d. In statistica financiara a campaniei unui caz, sumele donate se vor afisa in euro, fara comisioanele bancare ale bancilor sau procesatorilor de plati online, diferentele se vor directiona catre fondul de rulment, pentru plata in avans a operatiilor, tratamentelor, etc;
e. Beneficiarul va suporta comisioanele bancare de transfer ale donatiilor din contul asociatiei in contul beneficiarului, al spitalului sau catre terte institutii medicale, etc, daca acest transfer se realizeaza in orice alta valuta in afara de RON, si / sau daca transferul se efectueaza in strainatate;
f. In cazul in care trebuie platita pentru beneficiar o factura in valuta, iar in contul asociatiei nu exista suma necesara in valuta, aceasta va cumpara valuta la cursul bancii din care se face transferul, iar beneficiarul va suporta costul conversiei valutare;
g. La efectuarea unei donatii prin transfer bancar, daca donatorul a suportat comisionul bancar, asociatia va retine comisionul bancar conform cu acesti ,,Termeni si conditii”, directionandu-l catre fondul de rulment.
IX. COSTURILE DE PROMOVARE
41. Orice campanie de promovare / mediatizare pentru strangerea de fonduri pentru un beneficiar, are costuri care trebuiesc acoperite.
Campaniile de promovare / mediatizare le vom realiza in mod special pe Facebook. Aceste campanii se platesc de catre asociatia noastra pentru o cat mai mare distribuire la nivel national, atat a postarilor pe Facebook cat si a materialelor video, pentru a creste in felul acesta numarul de potentiali donatori pentru fiecare caz.
a. Detalii generale despre campaniile platite pe Facebook:
Aceste campanii de promovare si mediatizare prin distribuire de postari si materiale video pe Facebook se platesc in functie de:
– bugetul pe care noi il alocam pe zi / pe saptamana / pe luna sau pe campanie. Cu cat bugetul investit este mai mare cu atat numarul de donatori poate creste;
– numarul de persoane care vad postarea cazului (pe Facebook se plateste dupa numarul de vizualizari a unei postari sau de interactiuni);
– durata campaniei (cu cat durata campaniei este mai mare, cu atat costurile de promovare cresc);
– suma care trebuie stransa din donatii (cu cat suma este mai mare este nevoie de mai mult timp pentru campanie si de mai multi donatori, si in felul acesta cresc costurile);
– toate costurile pentru campaniile pe Facebook care se stabilesc pentru un caz sunt estimative, nu se poate sti dinainte care vor fi costurile finale, cat se va cheltui pana la final pentru strangerea unei sume. In final totul depinde de reactia donatorilor fata de cazul pentru care se strang fondurile.
Pot fi cazuri pentru care se cheltuie foarte putin fata de suma estimata, sau poate se cheltuie toata suma integral, sau poate se depaseste bugetul alocat.
b. Cum se stabileste si cum se aplica bugetul unei campanii de promovare pe Facebook, in vederea strangerii de fonduri pentru un caz umanitar / actiune sau proiect
– se stabileste in functie de suma care trebuie stransa;
– se stabileste in functie de durata campaniei de promovare;
– toate costurile aferente unei campanii sunt estimative si nu pot fi preconizate cu exactitate din timp;
– suma estimata pentru costurile de campanie pe Facebook se va regasi in suma finala de campanie, afisata pe site pentru fiecare caz in parte;
– suma estimata pentru costurile de campanie pe Facebook este discutata si explicata in prealabil de catre un reprezentant al asociatiei, beneficiarului sau reprezentatilor legali ai acestuia;
– suma estimata pentru costurile de campanie pe Facebook este stipulata in contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar;
– daca estimarea costurilor a fost prea mare si raman sume necheltuite, acestea vor fi redirectionate catre alte cazuri aflate in curs, proiecte si activitati in care este implicata asociatia noastra;
– daca bugetul alocat unei campanii de promovare pe Facebook este depasit, asociatia va opri campania, va instinta beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia, si impreuna vor stabili daca vor incheia complet campania, sau vor suplimenta bugetul;
– alocarea unui buget pentru campanii de mediatizare pe Facebook nu garanteaza succesul strangerii de fonduri, acesta depinde de reactia celor care vad postarea / materialul video/ anuntul, si in final doneaza.
c. Acordul donatorilor si beneficiarului si / sau a reprezentatilor legali ai acestuia privind costurile de campanie
In vederea celor de mai sus, donatorul, beneficiarului si / sau reprezentatii legali ai acestuia sunt de acord ca:
c.1. Donatorul la efectuarea unei donatii pe aceasta platforma de donatii, conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, este de acord cu alocarea a minim 15% din suma donata pentru un caz / proiect / activitate pentru a fi folosita de catre asociatie pentru plata campaniilor de mediatizare pe Facebook, 3% din donatie sa fie folosita pentru costurile administrative ale asociatiei, 2% sa fie directionati catre fondul de rulment, iar 5% pentru plata comisioanelor bancare aferente donatiei efectuate, a procesatorilor de plati online si a transferurilor bancare intre asociatie si beneficiar. Donatorul a luat la cunostinta ca sumele alocate pentru publicitate platita pe Facebook, costurile administrative si costul comisioanelor bancare se regasesc in suma totala afisata pentru campanie pe platforma de donatii, reprezentand suma totala a campaniei. De asemenea, donatorul prin plasarea unei donatii pe aceasta platforma de donatii sau prin transfer bancar, a luat la cunostinta si este de acord, ca in unele cazuri, procentul de 15% pentru plata campaniei de promovare pe Facebook poate fi mai mare, in functie de specificul cazului si dupa analiza lui de specialistii nostri in marketing. Costul campaniilor pe Facebook, nu poate fi mai mare de 20%.
c.2. Donatorul la efectuarea unei donatii pe aceasta platforma de donatii, conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, este de acord ca asociatia de comun acord cu beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia, sa mareasca procentul directionat catre campaniile platite pe Facebook, daca suma alocata initial nu este suficienta si nu s-a reusit strangerea fondurilor necesare pentru beneficiar. Marirea sumei pentru cheltuielile de campanie se va face printr-o anexa a contractului de sponsorizare incheiat intre beneficiar si asociatie. Aceasta marire a cheltuielilor de mediatizare se va aplica pe platforma de donatii prin marirea sumei care trebuie stransa aferenta campaniei, si care va fi afisata public pe platforma de donatii;
c.3 Beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia, conform cu contractul de sponsorizare incheiat cu asociatia si conform cu ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, sunt de acord ca sumei cerute asociatiei drept ajutor, sa ii fie adunata si un procent de 15% care reprezinta cheltuieli de mediatizare pe Facebook, 3% costuri de administrare a campaniei, 2% fondul de rulment, si 5% costuri cu comisioanele bancare si procesatorii de plati online, pe care asociatia este obligata sa le plateasca. Suma totala a campaniei va reprezenta toate aceste sume adunate. Procentul de 15% poate fi in unele cazuri mai mare, in functie de specificul cazului si in urma analizei lui de catre specialistii nostri in marketing online;
c.4 Donatorul prin efectuarea unei donatii pe aceasta platforma, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia prin incheierea unui contract de sponsorizare cu asociatia, declara ca au inteles si sunt de acord ca, costurile de campanie sunt estimative, nu pot fi preconizate cu exactitate, si difera de la caz la caz, in functie de specificul fiecaruia, in functie de: durata campaniei, suma care trebuie stransa, reactia donatorilor, etc;
c.5 Donatorul prin efectuarea unei donatii pe aceasta platforma, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia prin incheierea unui contract de sponsorizare cu asociatia, declara ca au inteles si sunt de acord ca, indiferent de sumele investite in campanie, donatiile depind doar de reactia oamenilor, a donatorilor, adica acelor care vad postarea promovata, o citesc, intra pe site-ul nostru, analizeaza informatia (text scris, marturie parinti, materiale video, etc) si in final decid sa plaseze o donatie online cu cardul, prin PayPal sau prin transfer bancar;
c.6 Donatorul prin efectuarea unei donatii pe aceasta platforma, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia prin incheierea contractului de sponsorizare cu asociatia, declara pe propia raspundere ca au citit ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, ca s-a informat si cunosc care sunt costurile de campanie si mediatizare pe Facebook;
c.7 Donatorul prin efectuarea unei donatii pe aceasta platforma, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia prin incheierea unui contract de sponsorizare cu asociatia, declara pe propia raspundere ca au inteles si sunt de acord ca in cazul in care suma alocata pentru campaniile de strangere de fonduri pe Facebook nu este cheltuita integral, suma ramasa necheltuita sa fie redirectionata catre alte cazuri aflate in curs pe platforma, activitati sau proiecte in care este implicata asociatia;
c.8 Donatorul prin efectuarea unei donatii pe aceasta platforma, beneficiarul si / sau reprezentatii legali ai acestuia prin incheierea unui contract de sponsorizare cu asociatia, sunt de acord ca in cazul in care costurile aferente campaniei de mediatizare pe Facebook depasesc bugetul alocat initial, asociatia poate opri unilateral campania de strangere de fonduri, oferind beneficiarului suma strasa, retinand costurile aferente campaniei de mediatizare care sunt platite catre Facebook, costurile de administrare a campaniei si costul comisioanelor bancare. Asociatia va face lucrul acesta daca considera ca o alocare in plus de buget pentru mediatizare nu are sanse reale sa stranga suma necesara de care beneficiarul are nevoie;
c.9 O alocare de costuri in plus pentru campaniile platite pe Facebook, fata de procentul de 15% stabilit initial, vor fi retinute la final de catre asociatie din fondurile care ii revin beneficiarului, pentru a acoperi costurile generate suplimentar, sau va mari suma totala a campaniei afisata pe platforma de donatii;
c.10 Dovada platii costurilor aferente campaniei de mediatizare platite pe Facebook a unui caz umanitar, se face pe baza facturilor emise de catre Facebook pe numele asociatiei;
c.11 La demararea unei campanii de strangere de fonduri prin mediatizare platita pe Facebook, prin semnarea contractului de sponsorizare, beneficiarul, si /sau reprezentatii legali ai acestuia, au inteles si sunt de acord ca asociatia nu ofera garantii si nu poate garanta succesul strangerii de fonduri doar prin stabilirea si alocarea unei sume pentru campaniile platite pe Facebook, ci succesul campaniei depinde strict de raspunsul celor care vad / urmaresc postarea si campania si in final se hotarasc sa doneze.
d. Costurile privind deplasarea la beneficiar si prelucrarea materialelor foto / video
A doua categorie de costuri pentru o campanie de strangere de fonduri, sunt cele indirecte.
d.1 Costuri cu deplasarea la beneficiar
De multe ori, pentru o campanie de strangere de fonduri reusita, este nevoie ca cineva din cadrul echipei sa se deplaseze la beneficiar acasa / in spital, etc, pentru a realiza materiale foto si video pentru a putea fi folosite in campania de strangere de fonduri. Aceste deplasari se vor face doar acolo unde beneficiarul nu are posibilitatea, cunostintele si aparatura necesara sa ne trimita materiale video / foto.
De asemenea, deplasarea la beneficiar acasa / in spital, etc, se poate face si cu scopul de a realiza materiale video / foto / rapoarte / sau mesaje de multumire pentru donatori, care vor fi postate drept dovada pe pagina de Facebook a asociatiei, pe canalul de Youtube, pe pagina cazului de pe site, etc.
Aceste costuri cu deplasarea (transport, cazare, etc) se vor retine in final din suma care ii revine beneficiarului conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre acesta si asociatie.
Prin plasarea unei donatii, donatorul a luat la cunostinta si este de acord cu acest lucru.
d.2 Costuri cu prelucrarea materialelor video, si voice over
Pentru desfasurarea cu succes a unei campanii de strangere de fonduri, folosim materiale video si foto, editate de o firma specializata, pentru a oferi o experienta si comunicare cat mai buna cu potentialii donatori.
In acest sens, lucram cu o firma specializata in domeniul editarii video, voice over si foto. Pretul acestor materiale, avand in vedere domeniul in care activam este cu mult sub pretul pietei.
Costurile aferente materialelor video / foto / si voice over de promovare, cat si la final de raportare catre donatori, se vor retine din suma care ii revine beneficiarului, conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si acesta.
Donatorul, prin plasarea unei donatii pe acest site, este de acord cu acest lucru.
X ,,ANATOMIA” UNEI DONATII
42. Donatorul prin efectuarea unei donatii este de acord si intelege ca activitatea de strangere de fonduri pe care o desfasoara asociatia, implica costuri / cheltuieli din partea asociatiei, care trebuiesc acoperite tot din donatii, acestea fiind singura sursa financiara cu care lucreaza asociatia.
In acest context, beneficiarul apeleaza la asociatia noastra cerand o suma de care are nevoie.
Asociatia va strange si ii va oferi beneficiarului EXACT suma de care are nevoie, fara sa il coste nimic pe acesta.
Pentru ca asociatia sa poata strange si sa ii poata oferi beneficiarului exact suma de care are nevoie, aceasta are niste costuri / cheltuieli dupa cum urmeaza: comisioane bancare, resursa umana angajata in gestionarea cazurilor, costurile de marketing platite pe Facebook.
Toate aceste costuri sunt adaugate nevoii financiare exprimate / cerute de catre beneficiar, adaugandu-se la suma pe care acesta o cere asociatiei.
Astfel, plecand de la suma de care are nevoie beneficiarul, asociatia va adauga acelei sume costurile / cheltuielile pe care asociatia le are ca sa reuseasca sa stranga suma necesara, dupa cum urmeaza:
5% comisioane bancare si de procesare a platilor online (comisioane bancare, PayPal, la platile online cu cardul). De asemenea, in acest procent sunt incluse si comisioanele bancare platite de catre asociatie pentru toate transferurile bancare direct catre beneficiar sau catre spital (cu exceptia celor din strainatate), cat si comisionul transferului de fonduri din PayPal in contul bancar, comisionul bancar de transfer cat si schimbul valutar aferent acestui transfer). Tot in acest procent sunt incluse si pierderile cu schimbul valutar pentru donatiile care sunt efectuate pentru beneficiar. Acest procent este estimat. Pentru mai multe detalii va rugam sa cititi sectiunea aferenta din Termeni si Conditii;
3% costuri administrative. Aceste fonduri ne vor ajuta sa ne intretinem si sa ne desfasuram activitatea in conditii optime, acoperind cheltuielile aferente activitatii noastre. Din acest procent vom plati cheltuielile lunare cu server-ul, serviciile de contabilitate, salarii, etc.
2% alimentarea fondului de rulment. Din aceste fonduri vom putea plati in avans tratamente, medicamente, interventii chirurgicale;
15% sunt costuri / cheltuieli de mediatizare pe Facebook. Asociatia noastra plateste mediatizarea prin campanii pe Facebook. Activitatea de strangere de fonduri pentru un caz si atragerea de donatori / donatii, este dependenta de aceste fonduri pe care le investim / cheltuim pentru promovare. Procentul investit poate fi mai mare in unele cazuri, in functie de specificul cazului (boala, varsta, poveste, materiale video, foto, etc). Toate aceste costuri pot fi justificate pe baza facturilor emise de Facebook.
De ex:
Beneficiarul are nevoie si vine cu o cerere de ajutor catre asociatie de 10.000 Euro. In functie de varsta, boala, impactul mediatic pe care il estimam, asociatia stabileste un buget de 15% pentru Facebook, procent care se adauga sumei pe care o cere beneficiarul. Pentru a strange suma necesara asociatia plateste comisioane bancare, procesatori de plati online, PayPal, etc, in valoare de 5%, si acest procent se adauga la suma pe care o cere beneficiarul. Pentru ca asociatia sa isi poata desfasura si sustine activitatea, va adauga sumei cerute de catre beneficiar 3% costuri administrative, si 2% alimentarea fondului de urgenta. Suma finala care rezulta va fi in final valoarea campaniei publicata pe site la fiecare caz in parte.
43. Asociatia pune in mod GRATUIT la dispozitia oricui doreste platforma de strangere de fonduri www.asociatiazanesizmei.ro. In aceasta situatie, conform cu punctul 44 de mai sus, asociatia nu are nevoie de un buget de mediatizare, nu are costuri administrative prin angajarea de resurse umane, toate aceste costuri fiind suportate de catre organizator. Pentru mai multe informatii despre cum poti folosi personal aceasta platforma de strangere de fonduri din donatii, citeste mai jos sectiunea aferenta prezentului Termeni si Conditii.
XI. OFERIREA DE INFORMATII FALSE
44. Beneficiarul si donatorul sunt de acord ca, daca asociatia a primit informatii false de orice natura din partea beneficiarului campania sa fie oprita imediat.
In acest context campania de strangere de fonduri va fi oprita:
a. daca asociatia umanitara constata ca beneficiarul a oferit informatii false de orice natura care au avut ca scop influentarea deciziei de alegere a cazului, campania de strangere de fonduri va fi oprita imediat;
b. asociatia va anunta beneficiarul despre intreruperea campaniei de strangere de fonduri si motivele care au condus la aceasta decizie;
c. fondurile stranse pana la momentul intreruperii campaniei de strangere de fonduri, vor fi redirectionate in totalitate catre alti beneficiari sau campanii de strangere de fonduri aflate in derulare, la hotararea asociatiei;
d. daca asociatia afla despre furnizarea informatiilor false de catre beneficiar dupa finalizarea campaniei de strangere de fonduri, si daca in acest timp asociatia detine inca in totalitate sau partial sumele stranse in urma campaniei de strangere de fonduri, aceste sume se vor redirectiona catre alti beneficiari sau campanii de strangere de fonduri aflate in desfasurare, proiecte sau activitati in care este implicata asociatia, la alegerea asociatiei.
XII. DONATII DE FONDURI PENTRU CUMPARAREA DE BUNURI
45. Asociatia umanitara ,,Asociatia Povesti cu zane si zmei” organizeaza campanii de strangere de fonduri pentru cumpararea de bunuri pentru cazuri sociale: alimente, lemne de foc, rechizite scolare, etc.
In acest sens, donatorul care plaseaza o donatie pentru o astfel de campanie sau proiect, este de acord cu urmatoarele:
a. Cazurile sociale care vor primi ajutor material din partea asociatiei sunt cele selectate de catre asociatie;
b. Asociatia are dreptul sa primeasca, pe langa donatiile in bani, direct bunuri din partea donatorilor persoane fizice sau sponsorizari din partea persoanelor juridice, pe care le va oferi in mod direct cazurile sociale;
c. Asociatia isi rezerva dreptul sa modifice numarul persoanelor ajutate cu bunuri de orice fel, marind sau micsorind numarul acestora fata de numarul anuntat initial in campania de strangere de fonduri, in functie de: fondurile stranse, cheltuielile de mediatizare, cheltuielile de distribuire a bunurilor, capacitatea organizatorica de distribuire a bunurilor, sau din orice alt motiv;
d. Daca pe langa sumele stranse total sau partial intr-o campanie, asociatia va primi in mod direct bunuri in natura, aceasta isi rezerva dreptul de a nu mai cheltui fondurile stranse, distribuind cazurilor sociale doar bunurile primite. In acest sens, donatorul este de acord ca asociatia sa redirectioneze fondurile ramase catre un alt caz, proiect, sau orice alte activitate in care este implicata asociatia, indiferent de natura ei.
e. Daca in urma campaniei de mediatizare si strangere de fonduri, donatorii se vor deplasa personal la un caz social aflat in atentia noastra, ajutandu-l in mod direct cu bani sau bunuri, asociatia nu va mai acorda ajutor acelui caz. Fondurile ramase in plus vor fi redirectionate catre un alt caz, fondul de rulment, proiect sau activitate in care este implicata asociatia, indiferent de natura ei, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii.
XIII PROIECTE CARITABILE / SOCIALE CU ASPECT GENERAL, DEZVOLTATE DE CATRE ASOCIATIE
46. Asociatia organizeaza si dezvolta proiecte caritabile / umanitare sau cu aspect social, pentru sustinerea diferitelor categorii de persoane defavorizate, cum ar fi: copiii strazii, batranii strazii, familii sarace, etc. Aceste proiecte se caracterizeaza prin faptul ca nu se sustine un caz individual, ci de grup (de ex: o masa calda pentru copiii strazii, sau paine pentru batranii strazii, etc). Asociatia nu va face un contract de colaborare sau de sponsorizare cu nici o persoana in mod individual.
47. Desfasurarea acestor proiecte se va face in urmatorul mod:
a. asociatia stabileste care categorie sociala va fi sustinuta, in functie de nevoile descoperite, in ce mod, si pe ce perioada. In acest sens, se va crea un proiect pe site-ul www.asociatiazanesizmei.ro in vederea strangerii de fonduri sau de bunuri;
b. asociatia va stabili un buget pentru buna desfasurare si implementare a proiectului;
c. Asociatia va adauga la suma estimata a fi necesara proiectului, costurile aferente mediatizarii pe Facebook (15% din valoarea proiectului, suma care in unele cazuri poate fi mai mare), va adauga costurile comisioanelor bancare si a procesatorilor de plati online (card si PayPal) 5%, costul de administrare al campaniei de 3% din valoarea proiectului, si 2% fondul de rulment;
48. Prin plasarea unei donatii pentru un proiect sau actiune organizata de catre asociatie, donatorul a luat la cunostinta si este de acord ca asociatia:
a. poate modifica oricand sumele necesare campaniei + costurile campaniei (mediatizare, administrare si comisioane bancare), in functie de nevoile pe care situatia o impune;
b. poate modifica oricand bunurile, cantitatea sau fondurile pe care avea intentia a le oferi beneficiarilor in cadrul unui proiect / actiune caritabila sau de ajutor umanitar. Aceasta modificare poate fi in plus sau in minus, la hotararea asociatiei, in functie de cum o impune situatia;
c. daca costurile de mediatizare si strangere de fonduri depasesc sumele estimate initial, asociatia are dreptul sa retina si sa plateasca aceste costuri (factura la Facebook si comisioanele bancare);
d. poate hotara sa suspende inainte de termenul stabilit de incheiere campaniei de strangere de fonduri sau dupa incheierea campaniei, orice proiect sau actiune de ajutor, in functie de situatia data. Fondurile ramase nefolosite, se vor redirectiona catre alte activitati, proiecte sau cazuri, sustinute de catre asociatie, la hotararea asociatiei;
e. daca in timpul sau dupa campania de strangere de fonduri sau bunuri, se gasesc donatori care vor dona fonduri sau bunuri in mod personal si la fata locului beneficiarilor nostri, asociatia nu va dubla acest ajutor, bunurile sau fondurile ramase nefolosite se vor redirectiona catre orice alta actiune, activitate, proiect sau caz in care este implicata asociatia, la hotararea asociatiei.
f. asociatia poata hotara sa modifice proiectul sau sa schimbe beneficiarii lui in timpul sau dupa incheierea campaniei de strangere de fonduri, in functie de situatia data. In acest context, sumele ramase nefolosite, vor fi redirectionate catre orice alta activitate, proiect sau caz social / umanitar, in care este implicata asociatia.
XIV. IMPLICAREA BENEFICIARILOR IN CAMPANIILE DE STRANGERE DE FONDURI
49. Pentru campaniile de strangere de fonduri, beneficiarul sau reprezentatii legali ai acestuia trebuie sa:
– sa stabileasca in mod concret nevoile financiare / sau in bunuri, pe baza unor documente justificative, si sa le comunice asociatiei;
– sa stabileasca la ce medic / spital / clinica / in ce tara, etc, aleg sa urmeze tratamentul, operatia, etc.
– se obliga sa puna la dispozitia asociatiei, toate documentele justificative pe care aceasta le cere;
– va pune la dispozitia asociatiei, materiale video, foto, etc, pe care asociatia le va folosi in campania de strangere de fonduri;
– asociatia nu se implica si nu ofera sfaturi in alegerea tratamentelor medicale, a medicilor, spitalelor, etc. Acest lucru revine beneficiarilor / parintilor / reprezentantilor legali, etc.
XV. DOVADA PLATII CATRE BENEFICIARI
50. Asociatia plateste beneficiarului sumele aferente:
– prin transfer bancar direct spitalului – dovada fiind factura emisa de spital;
– prin transfer bancar in contul beneficiarului – dovada fiind transferul bancar;
– in numerar direct beneficiarului, pe baza unui contract de donatie – dovada fiind contractul de donatie semnat de catre beneficiar;
– prin cumpararea directa a unor bunuri sau servicii de care va beneficia beneficiarul (de ex: proteze, aparate medicale, etc) – dovada platii fiind facturile emise de catre furnizori, si procesul verbal de predare primire semnat de beneficiar.
La toate acestea se adauga materiale foto si video, interviuri, marturii, si mesajul video de multumire din partea beneficiarului.
XVI. FINALIZAREA ANTICIPATA A UNEI CAMPANII
51. Asociatia va finaliza / incheia anticipat o campanie de strangere de fonduri, in urmatoarele conditii:
– beneficiarul a decedat. In acest caz, valoarea initiala a campaniei, va fi modificata si va fi egala cu suma stransa pana la momentul decesului, astfel incat, campania va afisa 100%;
– beneficiarul doreste intreruperea campaniei.
– asociatia hotaraste intreruperea campaniei pentru beneficiar, din motive obiective.
XVII. FONDUL DE RULMENT
52. Fondul de rulment este un fond creat in cadrul asociatiei, din donatiile generale ale donatorilor, cat si din donatiile cu destinatie, fond utilizat pentru plata in avans a unor tratamente, operatii, medicamente, etc. De asemenea, acest fond poate fi folosit pentru orice alt proiect, sau activitate de orice natura ar fi in care este implicata asociatia;
Astfel, cu ajutorul acestui fond de rulment, asociatia va plati in avans operatii, medicamente, tratamente, sau alte nevoi, pentru acele cazuri care nu au reusit sa stranga la timp fondurile necesare, sau pentru plati / nevoi urgente.
53. Fondul de rulment, nu exclude continuarea campaniei de strangere de fonduri pentru un caz.
Din fondul de rulment se vor plati in avans operatii, medicamente, tratamente, etc, daca pana la data platii aceste fonduri nu s-au strans din donatii pentru cazul in cauza. Strangerea de fonduri va continua pana la strangerea integrala a fondurilor necesare. Cand suma se va strange integral pe site, asociatia va recupera fondurile platite in avans realimentand fondul de rulment pentru a putea ajuta si alte cazuri, restul sumei stranse ii va reveni beneficiarului conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar.
54. Alimentarea fondului de rulment se va face prin retinerea din donatii a unui procent de doi la suta. In acest sens:
a. prin plasarea unei donatii, donatorul este de acord ca asociatia sa retina din donatie procentul de 2% la suta, pentru a putea alimenta fondul de rulment;
b. Prin acordul lui, donatorul cat si beneficiarul este solidar cu alte cazuri care vor beneficia de ajutorul nostru prin fondul de rulment;
c. Alimentarea fondului de rulment se va face si prin alte modalitati, conform cu termenii si conditiile acestui site.
XVIII. CAMPANII DE DONATII DE PAINE
55. O campanie de donatii de paine este o campanie de strangere de fonduri care are ca scop cumpararea de paine pentru o familie sau o persoana saraca / nevoiasa;
56. Campania de donatii de paine se adreseaza persoanelor / familiilor nevoiase, pe care asociatia noastra le verifica in prealabil si hotaraste sa le includa intr-o astfel de campanie;
57. Cazurile selectate pentru campania de donatii de paine trec prin aceiasi procedura de verificare descrisa mai sus, pentru cazurile sociale.
58. Campaniile de donatii de paine pot fi de doua feluri:
a. Campanie multipla de donatii de paine;
b. Campanie generala de donatii de paine.
59. Campaniile generale de donatii de paine, au urmatoarele caracteristici:
– nu au un destinatar anume;
– nu prezinta un caz anume care va primi donatii de paine;
– destinatia donatiilor sunt cazurile care apar inopinant in atentia noastra, care nu sunt sau nu doresc sa fie mediatizate prin campanii de strangere de fonduri. Cu toate acestea, vom incerca sa convingem fiecare caz sa ne permita postarea macar a unei imagini foto sau video, ca un raport al nostru catre donatorii nostri;
60. Campaniile de donatii de paine se realizeaza in bani.
61. O paine are costul estimat de 5 lei, avand o greutate estimata de 2 kg. Fiecare caz, va avea ca nevoie cel putin 1 paine pe zi, pentru un an de zile, adica 1 x 365 zile;
62. Suma donata de fiecare donator, indiferent de cele 4 monezi: Lei, Euro, Lire, Usd, se va imparti la 5 lei, si acesta va fi numarul de paini donate. Pentru valuta Euro, Lire, Usd, s-a facut paritatea cu Leul romanesc;
63. Strangerea de donatii de paine se va face prin campanii platite de mediatizare pe reteua de socializare Facebook. Astfel, pentru fiecare caz in parte, asociatia va retine din fondurile stranse, conform cu contractul de sponsorizare dintre asociatie si beneficiar, echivalentul: comisioanelor bancare, procesatoriilor de plati online, de administrare al asociatiei, si costurile facturilor emise de Facebook pentru campania in cauza. In acest sens, prin efectuarea unei donatii pentru o campanie de donatii de paine, donatorul este de acord cu retinerea costurilor de mai sus;
64. In contextul prevederilor punctului 97 de mai sus, asociatia va imparti suma ramasa la 365 de zile, rezultand pretul unei paini pe zi, care va fi cumparata pentru beneficiar;
65. Asociatia va plati in avans pe baza de factura / sau pe baza de contract de colaborare painile pentru beneficiar, unui magazin aflat in apropierea beneficiarului, unde acesta va avea un acces facil, de unde isi va ridica painea zilnic. La finalul fiecarei campanii, beneficiarul ne va oferi, si noi vom posta pe pagina lui, un mesaj video de multumire, in care acesta va confirma plata painilor pentru un an de zile;
66. Daca estimarea numarului de paini necesare pentru un an de zile a fost prea mare, la cererea si cu acordul beneficiarului, asociatia ii va procura alimente de suma ramasa in plus;
XIX. CAMPANII MULTIPLE
67. Campaniile multiple sunt acele campanii de strangere de fonduri sau de bunuri, care prezinta mai multe cazuri avand aceaiasi nevoie.
De ex: Doneaza o paine
In cadrul acestei campanii sunt prezentate doar cazuri care au nevoie de paine.
XX. DONATIILE DUPA FINALIZAREA CAMPANIEI
68. Donatiile catre campaniile finalizate care se efectueza prin transfer bancar se vor redirectiona catre alte cazuri aflate in curs, fondul de rulment, alte proiecte sau activitati de orice natura in care este implicata asociatia, la hotararea asociatiei. Prin efectuarea unei donatii, si actualizarea ei de catre operatorii asociatiei dupa finalizarea campaniei de strangere de fonduri, donatorul isi exprima in mod implicit acordul ca donatia sa fie redirectionata catre scopurile amintite mai sus.
a. Sumele de bani rămase in urma strangerilor de fonduri nominale se vor aloca, automat, catre alte campanii prezentate anterior sau ulterior pe site-ul Asociatiei povesti cu zane si cu zmei.
XXI. CAMPANIILE DE STRANGERE DE FONDURI PENTRU NEVOI UMANITARE
Prin umanitar, se intelege orice caz sau nevoie care tine de o boala grava, care pune viata in real pericol sau integritatea corporala.
69. Prin campaniile de strangere de fonduri pentru cazuri si nevoi umanitare, asiguram plata sau resursele financiare pentru: medicamente, tratamente, interventii chirurgicale, dispozitive / aparate medicale, plata consultatiilor medicale, etc, cat si orice alta nevoie personala aferenta bolii;
70. Pentru cazurile bolnave de cancer, leucemie sau alte boli grave, care sunt in spitalele de stat din Romania, statul / spitalul acopera toate cheltuielile legate de internare, tratament si interventii chirugicale. Pentru aceste cazuri, campaniile noastre de stragere de fonduri sunt destinate acoperirii cheltuielilor lunare personale aferente bolii.
Cheltuieli lunare personale aferente bolii inseamna: orice cheltuiala personala directa si indirecta aferenta bolii.
XXII. CAMPANII GENERALE DE STRANGERE DE FONDURI
Campaniile generale de strangere de fonduri, sunt acele campanii care nu au in atentie / nu se fac pentru un caz individual, ci pentru o nevoie anume.
71. Campaniile generale de strangere de fonduri, se fac pentru acele cazuri care nu pot intra intr-o campanie individuala de strangere de fonduri;
72. Nu beneficiaza de fonduri din campaniile generale cazurile care pot / refuza sa intre intr-o campanie individuala de strangere de fonduri;
73. De asemenea, campaniile generale, au rolul de ,,fonduri de urgenta” pentru anumite cazuri din aceiasi categorie de nevoi.
XXIII. ALEGEREA LOCATIEI TRATAMENTULUI, OPERATIEI, COSTURI, ETC
74. Asociatia nu se implica si nu face nici un fel de recomandari in alegerea locatiei tratamentului, operatiei, analizelor medicale, medicamentatiei pentru beneficiar, sau a unei tari in care acestea sa se desfasoare. De asemenea, nu face recomandari in alegerea unui medic.
75. Beneficiarul este singurul care stabileste evaluarea costurilor personale aferente bolii, suma care va fi comunicata sponsorului pentru a fi introdusa in campania de strangere de fonduri. De asemenea, beneficiarul este cel care tine legatura cu spitalul pentru a primi facturi proforme, sau facturile finale emise pentru tratament, operatii, analize medicale, etc.
76. In cazul in care este nevoie sa se cumpere aparate, dispozitive, proteze, scaune cu rotile, etc, beneficiarul este cel care tine legatura cu prestatorii acestor servicii, va stabili costurile, va primi facturile proforme, pe care sponsorul le va plati.
XXIV. PLATILE IN AVANS
Platile in avas catre beneficiari se supun unor reguli, dupa cum urmeaza:
77. Asociatia in calitate de sponsor va plati sume in avans numai acelor cazuri care se afla deja in campanie de strangere de fonduri pe www.asociatiazanesizmei.ro, si care nu au reusit sa stranga fondurile necesare la timp, si au nevoie urgenta de fonduri pentru nevoi urgente care pot fi dovedite pe baza de documente fiscale sau medicale. Asociatia va retine si va recupera fondurile platite in avans la momentul cand acestea se vor strange pe pagina beneficiarului;
XXV. FOLOSIREA PLATFORMEI DE STRANGERE DE FONDURI (FUNDRAISING) DE CATRE PERSOANE JURIDICE SAU FIZICE IN AFARA ASOCIATIEI
78. Oferim in mod GRATUIT oricui doreste folosirea prezentei platforme de strangere de fonduri.
Asociatia umanitara Asociatia Povesti cu zane si zmei investeste incontinuu in prezenta platforma de strangere de fonduri / donatii / fundraising, atat in zona de backend cat si frontend. Intentia noastra este ca aceasta platforma sa fie folosita pentru ca cat mai multe persoane sa fie ajutate.
Pentru ca o campanie de strangere de donatii sa aiba succes, are nevoie de cateva ,,ingrediente”:
– O platforma moderna de strangere de donatii, automatizata, transparenta, asa cum este prezenta platforma;
– Un buget de mediatizare / promovare pe Facebook (sau alte canale media de comunicare);
– Cel putin o persoana specializata in marketing online, in mod special Facebook Ads;
– Cel putin o persoana care sa se ocupe de verificarea, preluarea si gestionarea cazurilor umanitare / sociale, ceea ce noi numim ,,Responsabil de caz”. Ideal este ca responsabilul de caz, sa fie in acelasi timp si specialistul in marketing online;
Succesul campaniilor noastre de strangere de fonduri sta in echipa noastra, in resursa umana, care are cunostintele necesare pentru a desfasura campanii de Facebook ads, crearea si gestionarea unor bugete de marketing.
In acest context, daca sunt organizatii, sau persoane fizice care au resursa umana, buget si cunostinte de marketing online (social media), oferim pentru folosire in mod GRATUIT prezenta platforma de strangere de donatii.
Iata care sunt conditiile:
PENTRU PERSOANE JURIDICE (ASOCIATII SI FUNDATII):
– Vor pune la dispozitia nostra toate documentele necesare (CUI-ul, hotararea judecatoareasca de infintare, Registrul Asociatiilor si Fundatiilor, Actul Constitutiv, Registrul de inscriere la ANAF);
– Vor trimite descrierea cazului / proiectului, suma necesara care doresc sa fie stransa, si toate informatiile specifice campaniei;
– Vor prezenta contractul de sponsorizare / colaborare / donatie, dintre asociatie si beneficiar, in care sa fie stipulate si clauzele GDPR. Fac exceptie de la aceasta conditie proiectele generale ale asociatiei, care nu implica un caz individual;
– ONG-ul va prezenta un plan de promovare / marketing, din care sa reiasa ca are capacitatea de a desfasura si gestiona o campanie de strangere de fonduri, astfel incat suma necesara sa poata fi stransa in 3 luni de zile. Planul de promovare trebuie obligatoriu sa contina canalele media pe care le vor folosi, bugetul si resursa umana care se va ocupa de campanie;
– Donatiile stranse se vor vira la finalul campaniei in contul asociatiei organizatoare, cu exceptia comisionelor bancare, in procent de 5%;
– O campania de strangere de donatii nu poate dura mai mult de 3 luni de zile.
PENTRU PERSOANE FIZICE
– Se va incheia un contract de colaborare intre asociatia noastra si beneficiarul campaniei de strangere de fonduri din donatii. Beneficiarul va trebui sa dovedeasca pe baza documentelor fiscale / medicale, etc, nevoia pentru care cere o anumita suma de bani;
– Un reprezentant al asociatiei noastre va verifica aceste documente, si in urma analizei va putea respinge sau accepta inceperea unei campanii pe platforma noastra;
– Beneficiarul / organizatorul campaniei de strangere de fonduri va trebui sa dovedeasca ca are capacitatea de a desfasura campanii de strangere de donatii online.
In acest sens, acestia va trebuie sa prezinte un plan de promovare, in care sa fie specificate: persoana responsabila de promovare, canalele media care vor fi folosite, bugetul alocat pentru mediatizare;
– Donatiile stranse se vor vira in contul beneficiarului la finalul campaniei, cu exceptia comisioanelor bancare in procent de 5%;
– O campanie nu poate dura mai mult de 3 luni de zile.
XXVI. CAMPANII PARELELE DE STRANGERE DE FONDURI, CU ALTE ASOCIATII SAU SITE-URI
79. Asociatia Asociatia Povesti cu zane si zmei poate desfasura campanii de strangere de fonduri din donatii, la cererea beneficiarului, in paralel cu alte organizatii caritabile care fac acelasi lucru pentru beneficiar si in acelasi timp. Campania se va desfasura pe baza documentelor justificative (fiscale si medicale), care vor demonstra ca beneficiarul are nevoie de o suma foarte mare, peste capacitatea unei singure organizatii ca sa stranga donatiile necesare, sau suma necesara este foarte mare si necunoscuta / nu se stie cu exactitate, depinzand de evolutia bolii, tratamentului, timp, etc.
80. Asociatia Asociatia Povesti cu zane si zmei poate desfasura campanii paralele de strangere fonduri cu organizatii partenere sau afiliate, in mod special prin magazinele caritabile. Aceste campanii de strangere de fonduri se realizeaza cu acordul scris si semnat de catre beneficiar. Fondurile stranse cu ajutorul magazinelor caritabile vor fi oferite beneficiarului conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre asociatie si beneficiar.
XXVII. INCERCARI DE FRAUDARE SI ESCROCHERIE
Din pacate, au fost si exista incercari de escrocherie, prin care unele persoane incearca sa profite de pe urma suferintei si durerii beneficiarilor nostri.
Pentru orice neclaritati, nelamuriri sau intrebari, ne puteti contacta la:
Email: doneaza@asociatiazanesizmei.ro